Whole 30 pravidla - co můžu vlastně jíst?

Co člověka nejvíc zajímá, když začíná s programem je jasně to, co teda vlastně můžu jíst. Ač je to neuvěřitelné je toho celkem dost. Člověk musí hodně přemýšlet nad kombinacemi potravin, aby si pochutnal a challenge whole 30 ho bavil. Ale já se toho nebojím. Tenhle nákupní seznam je volně ke stažení na internetu a poslouží, jako super pomocník.

Důležité je také správné sestavení jídla, aby vás plně uspokojilo a zasytilo až do chvil na další jídlo. Jíst jen 3 porce denně se může někomu zdát jako hrozně málo. I mě se to tak zdá, protože většinou jím po 2-3 hodinách malé porce. A teď musím přejít na obří porce ve velkém časovém rozmezí. Ale jídlo je natolik výživné, že by opravdu člověk neměl mít hlad. No, jsem na to zvědavá.  
V předchozím článku jsem nastínila svou přípravu na program whole 30 a důvody, které mě k tomuto rozhodnutí vedli. 
Sledujte moji cestu program zde na blogu a možná vás inspiruji ke změně. Sledovat moje pokroky, rady, tipy a recepty můžete také na mém instagramu @denikwonderwoman nebo na mém youtube kanále. 

Komentáře