Cookie dough

Tuhle nepečenou dobrotu jsem si chtěla uplácat už docela dlouho. Vždycky, když jsem viděla někde na instagramu nebo pinterestu fotku tohohle dezertu doslova se mi začali sbíhat sliny. Vůbec nechápu, proč jsem s jeho přípravou tak dlouho otálela. 
V překladu znamená cookie dough - těsto na sušenky. A je to vlastně celkem trefné označení. Ale tahle mňamka se nepeče a chutná naprosto dokonale. Základní cookie dough dezert je s čokoládovými čočkami, ale samozřejmě ho lze i jakkoliv upravovat třeba na příchuť cinamon rolls, což mám v plánu vyzkoušet příště. Co říct víc o cookie dought? Jednoduše je to velice jednoduchá záležitost na které si skvěle pochutnáte a jako svačinka třeba někam na cestu je ideální. 


Ingredience:
1 hrnek mandlové mouky
2 lžíce kokosové mouky
2 lžíce sypkého sladidla (xylitol, stevie apod.)
2 lžíce medu nebo sirupu (javorový, agáve, růžový...)
1 a 1/2 lžíce rozpuštěného kokosového oleje
1 až 2 lžíce čoko čoček nebo na kousky nasekané čokolády

V misce si smícháme mouky a sladidlo. Dobře promícháme. Poté přidáme med nebo sirup a kokosový olej. Opět dobře promícháme, aby se spojili všechny ingredience. Nakonec přidáme čokoládu. Pokud máte těstíčko drobivé, můžete přidat med (sirup) nebo třeba trošku mléka (i rostliné) tak, aby vám vzniklo těstíčko, které hezky drží pohromadě. Hotové těstíčko dáme do nádobek, ze kterých budeme konzumovat a dáme alespoň na 30 minut do ledničky. 

Komentáře