White chocolate oreo cupcake

Dnešek je dnem, kdy mě zase po delší době popadla vařící a pečící mánie. Navařila jsem si hodně jídla na několik dní dopředu. Musím říct, že mě to docela dost vyšťavilo a protože mám před sebou dnes docela náročný trénink, tak má trošku obavu, jak to dneska dám. Ale to se poddá, protože s tolika dobrotami nakrabičkovanými v tašce se mi určitě bud cvičit jedna báseň.
Jak jsem tak vařila a vařila, tak mi došlo, že mi chybí nějaký sladký dezert. V lednici jsem objevila tvaroh a jablečné pyré před datem spotřeby a ve špajzu už se mi dlouho povaluje krabička oreo sušenek v bílé čokoládě. Ty jsou koupila někdy v nějaké akci a říkala jsem si, že se jednou budou hodit. A ta chvíle je tu. 
Nápad na tyhle white chocolate oreo cupcakes mě napadl hned záhy. Trošku jsem se bála, jak to dopadne, protože jsem poprvé použila cizrnovou mouku a nevěděla jsem jak bude chutnat s kombinaci s jablkovým pyré. Výsledek je ale více než uspokojující. Ba co víc! Budu se muset držet aby to hned všechno nezmizelo. 
Recept je tu! Pokud ho zkusíte, napište mi komentář, jak dlouho vám v lednici vydrželi.


Těsto:
140 g jablečného pyré (můžete použít i mix s mangem)
90 g rozmačkanéh banánu
1 vejce
2 odměrky proteinu white chocolate 
40 g chocolate chips nebo vysoprocentní čokoládu nasekanou na kousíčky
100 ml mléka (může být i rostlinné)
50 g ovesné mouky (rozemletých ovesných vloček)
50 g cizrnové mouky (můžete použít i jinou - rýžovou, kokosovou, pohankovou...)
50 g nasekaných kešu ořechů
1 lžička kypřícího prášku

Krém:
1 polotučný tvaroh
20 g white chocolate proteinu 
trocha mléka

oreo sušenky  bílé čokoládě (nebo klasické)

Jablečné pyré, banán a vejce smícháme. Přidáme mouky a protein. Přilijeme mléko a pořádně promícháme až se všechny ingredience krásně spojí. Pak přimícháme kousky čokolády a nakonec prášek do pečiva. Do formiček na muffiny lijeme po dvou lžících těsta. Pečeme na 180 asi 20 minut. Mezitím si připravíme krém. Tvaroh dáme do misky a smícháme ho s trochou mléka. Přidáme protein a promícháme. Krém přemístíme do zdobičky a vychladlé muffiny jím zdobíme. o krému pak zapíchneme půl kolečka oreo sušenky a můžeme posypat i zbylými drobečky.
Dáme ztuhnout do lednice. 




Komentáře