Cuketová placka s kuřecím a fazolemi

Zdravější varianta bramboráku z oblíbené sezóní zeleniny - cukety. Máte taky zásoby od babičky ze zahrádky? Z cukety se dá vařit a péct jak na slano, tak na sladko. Ale já mám cuketu radši upravenou ve slaném provedení. Dneska jsem si z ní připravila tuhle parádní baštu a pochutnala jsem si tak, že se mi dělali boule za ušima. 



2 porce:
400 g cukety
2 vejce
40 g ovesných vloček pomletých 
1 lžička soli
pepř
1 stroužek česneku
2 lžíce řeckého jogurtu

náplň: 
plechovka fazolí v tomatě
250 g kuřecí prsa
1 lžíce olivového oleje
sůl
oblíbené koření

Cuketu nastrouháme na hrubém struhadle, dáme do misky a necháme 15 minut odstát. Mezitím si maso nakrájíme na kousky, osolíme a okořeníme dle chuti. Zakápneme ho olivovým olejem a orestujeme na pánvi. Když je masíčko hotové, přidáme fazole a prohřejeme. Z cukety vyždímáme rukama přebytečnou vodu a vylijeme. Přidáme k ní zbylé ingredience na těsto. Rozpálíme si pánev a vymažeme ji trochou oleje nebo tuku (já používám ghí). Půl směsi nalijeme na pánev a opékáme z obou stran. To samé pak provedeme i s druhou polovinou těsta. Placku naplníme fazolovou směsí a podáváme.




Komentáře