Čokoládové bochánky

Takhle to dopadlo, když jsem dostala chuť na pečivo s čokoládou. Úžasné bochánky ze špaldové mouky plněné kvalitní čokoládou? Ke sváče ideální a třebas i ke kávičce nebo odpolednímu čaji. Čokoládu můžete nahradit třeba kvalitní nepřislazovanou marmeládou a možná by šel i pudink. 
- 1 a 1/2 hrnku špaldové hladké mouky
- 2PL bílého řeckého jogurtu
- 1 lžička xylitolu nebo jiného sladidla
- 1/2 šálku rostlinného mléka (já použila kešu mléko)
- 1/2 lžičky kypřícího prášku
- kvalitní hořká čokoláda

Ingredince (mimo čokoládu) smícháme a vypracujeme těsto. Z těsta vytvoříme 5 stejně velkých placiček. Do středu placiček nalámeme čokoládu (přibližně 10g na jednu). Vytvarujeme bochánky, které poklademe na plech vyložený pečícím papírem. Dáme péct na 180 stupňů 40 minut. Dobrou chuť!


Komentáře

  1. Podobné ale kynuté jsem měla na nervy u maturity :D tvoje vypadají velmi lahodně :) S tím pudinkem nevím, chtěla jsem udělat šátečky plněné pudinkem a hodně rychle jsem to teda vzdala, byl moc řidký xD ale marmoška by mohla být to pravé ořechové :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat